Το Κέντρο επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης (Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ) του Πανεπιστημίου Κρήτης διοργανώνει εξ αποστάσεως επιμορφωτικό πρόγραμα με τίτλο: “ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΝΝΑΒΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ“.
Το Μνημόνιο Συνεργασίας μεταξύ του ΠΚ και της Ελληνικής Ιατρικής Εταιρείας
για τα Κανναβινοειδή βρίσκεται στο στάδιο της έγκρισης και υπογραφής.